2009年9月16日星期三

想你!!!

这几天都是
读书,放学,上网,睡觉
每天这样过 真的很
无趣 不过
每一秒都会想起你
呵!!! 很傻啊我
我都不知道要怎样形容我自己了!!!
放下 放下 放下
!!!!
唉!读书 就让我有时间想你
现在开始我已经放假了
我会把自己弄的很忙!!哈
不过这样 对我也好

开始要做工了!!
不管哪里的人 怎么对我
怎么看我
我都会把自己份内的工作做好就好了
不必在乎他们说什么
在辛苦都要忍..

最懊恼的是我要去云顶还是要做工!!!
我半个 爸爸和妈妈去玩
不懂要去吗!!!姐姐一直问
哈 !!!
说不会后悔 ???
唉!!! 我要忙

玩有时间给我想东西
疯掉 直接
做工做工做工
虽然我知道辛苦但..还是要做
不然 我会忧郁掉
做这个做了好久
是故意慢慢的 呵呵
缝的我也蛮开心的 今天没信息到
真的好想你
但..我不会烦你
去 过你开心的生活吧
我也过我自己新的生活
【我会慢慢习惯没有你 】
有个love是我自己换的
因为我做不出奶油
其实不是很美
哈 拍起来看以为很美罢了!!!
How diligently puts to your love cannot let loose does not want to pester present's life with you to let me think is tired I not to want like this to your love really good deep crosses this thinks your day I really very tired very tired ~~~ every day
This kind of life simply does not suit me~

Before I simply did not believe that love does not dare with heart and soul to love a person! Because you good let me to me change me to use the result which with heart and soul liked you obtaining are I receive the very big injury but to thank you to like my me also happily being supposed to satisfy





没有评论:

发表评论